Avatar billede manon Nybegynder
07. august 2004 - 12:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003. 2 x Private mapper. Hvorfor.

Hej E

Jeg var ved at inst. Office 2003 inkl Outlook 2003 DK på en w2k maskine og Outlook placere jo sin PST fil i dens normale mappe.
Jeg har dog lært af erfaring at PST kan placeres på et andet drev, så når man skal formatere osv, så vil man ikke komme til slette denne pst fil.

Så derfor sletter jeg den pst som bliver genereret og næste gang man åbner Outlook spørger den efter pst filen og man henviser til den sti på ens (i
mit tilfælde) D-drev og vupti, alle ens mappe med indhold dukker op. Smart.

Men .... denne gang har jeg rodet rundt i det, for jeg skulle importere nogle
gamle Outlook2000 PST filer/mapper i den nye og nu har jeg 2 gange "Private
Mapper" med indbakke, udbakke, osv osv.

Hvordan sletter jeg nu den ene mappe med indhold?

Fordi - prøver jeg at hj. klikke og vælge "Luk Private Mapper", melder den ud med en fejl at: "Handlingen lykkes ikke. Et objekt blev ikke fundet!"

Eller - hvis ikke der er en brugbar løsning, fordi det har jeg nemlig også prøvet: hvordan kan jeg slette HELE office pakken fra harddisken OG SÅ den
IKKE husker det forrige indstillinger som der var på pc´en?
Jeg har nemlig forsøgt at slette hele Office og lukke ned og starte op igen og genstarte, men så er det som om PC´en stadig husker de forrige
indstillinger - usmart! Hmmm .

Hvad kan jeg gøre?

Mvh\.
Avatar billede manon Nybegynder
07. august 2004 - 14:17 #1
Lukker - finder på noget andet.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 20:18 #2
Har du fundet en løsning?
Avatar billede manon Nybegynder
11. august 2004 - 15:00 #3
Nej, fandt ingen løsning.
Avatar billede espersen Novice
21. november 2004 - 18:50 #4
løsning:

Inde i Outlook går I ind i :
funktioner -> Indstillinger -> Konfigurationer af email -> Datafiler

og her kunne I så slette dem I ikke ville have!
Avatar billede yvstre Nybegynder
12. august 2009 - 17:26 #5
super :-) tak for hjælpen espersen