Avatar billede spur Nybegynder
09. august 2004 - 21:21 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

brute force.. af egen pc.

nogen der kender brute force programmer... så jeg kan prøve at finde mit admin password... via netværk...
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. august 2004 - 21:30 #1
Ja da. der er et par forskellige f.eks.

L0phtCrack 4: http://www.atstake.com/products/lc/
John the Ripper: http://www.openwall.com/john/
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. august 2004 - 21:33 #2
Et alternativ kunne være programmet ERD commander, der ikke brut forcer, men kan resætte administrator passwordet på den lokale maskine. Du booter fra CD'en.

Det letteste program at bruge er klart L0phtCrack. Det koster desværre lidt. Hvis du ikke vil betale, så kan du sende password filen til mig, så skal jeg cracke den for dig
Avatar billede spur Nybegynder
09. august 2004 - 21:35 #3
hvilken fil er password filen.. .så skal jeg finde den til dig... er det den der hedder lmhosts...
Avatar billede spur Nybegynder
09. august 2004 - 21:36 #4
har prøvet med den der emergency recovery cd jeg downloadede... men den siger noget med at den ikkke ken skrive på ntfs...
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2004 - 14:01 #5
Jeg finder lige ud af det og vender tilbage
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2004 - 15:24 #6
Som jeg husker det, hedder den SAM og findes bl.a. i repair biblioteket der er placeret i dit windows bibliotek (måske winnt hos dig)