Avatar billede japping Nybegynder
09. august 2004 - 22:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside til fritidsbeskæftigelse..

Jeg søger en person der har lyst til at lave en flot og prof. hjemmeside. (Men kom nu ikke med jeres prissnak og "intet er gratis". Jeg laver selv gratis opgaver en gang imellem for reklamens skyld).

Det jeg selv har lavet skal forbedres mht. design og funktionalitet. Indhold og budskab skal være nogenlunde det samme.

Ydermere skal det efterfølgende være muligt for mig, at tilføje nye punkter i menuen samt indsætte nye sider (jeg kan programmere, anvende FrontPage og html).

Håber der en en der vil hjælpe evt. med ret til reklame på min hjemmeside som er www.jp-engineering.dk.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
09. august 2004 - 22:44 #1
På en måde syntes jeg det er fedt at, du melder ud at du ikke gi'r nogle penge.  Så har vi da det på plads.

Men kun du ikke komme med et par eksempler på sites du godt kan li'.  Det kunne jo være man havde et design liggende i skuffen som aldrig var blevet helt færdigt.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. august 2004 - 07:23 #2
Tihvertifald een fejl:
"Føj til foretrukne" - og så hedder siden [Forside] ???
Meget sigende eller hvad ???
Avatar billede strych9 Praktikant
10. august 2004 - 07:48 #3
og det staves 'kompetencer' frem for 'kompetancer'..
Avatar billede locturian Nybegynder
10. august 2004 - 09:58 #4
Lad være med at bruge Frontpage og programmering i samme sætning tak ;) Ydermere er HTML ikke et programmeringssprog.

Og for at skue dig mod hårene, så nej, intet er gratis, ej heller arbejdskraft ;)
Avatar billede japping Nybegynder
10. august 2004 - 10:34 #5
TIL NØRDERNE:
Hvis I vil drive forretning skal i ikke spilde tiden på ovenstående. Det er min tid for kostbar til og I får intet ud af det.
Stavefejl ... ok. Frontpage og pragrammering i samme sætning ... hvorfor gør du det så selv ?
Få jer dog et liv ...

TIL DE SERIØSE:
Hermed et par hjemmesider jeg godt kan li': www.nkt.dk, www.fagerberg.dk, cedrex.dk og www.wh.dk.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. august 2004 - 10:42 #6
Det er www.jp-engineering.dk jeg hentyder til med 10/08-2004 07:23:54 ...
Avatar billede locturian Nybegynder
10. august 2004 - 10:47 #7
Til de seriøse? hehe... Og de seriøse skal bruge deres "seriøse" tid til at lave gratis arbejde for dig? De eneste du vil få fat i, er de useriøse og uprofessionelle der søger noget at bruge deres tid til, eller til at oparbejde referencer - ikke allerede etablerede "nørder"... Jeg har et liv, og du? ;)
Avatar billede 2c Nybegynder
12. august 2004 - 16:36 #8
locturian: Der er heller ikke nogen der har sagt at html er et programmeringssprog???
Avatar billede locturian Nybegynder
12. august 2004 - 18:01 #9
Måske ikke, men antog jeg bare ud fra sætningen; "(jeg kan programmere, anvende FrontPage og html)." - Hvis jeg har mistolket, beklager jeg ;)
Avatar billede japping Nybegynder
13. august 2004 - 12:51 #10
Til: 2c & pixeldude !

Da jeg endnu ikke har fået positive tilbagemeldinger på min opgave, vil jeg gerne have jer til at give et tilbud. Er I interesseret ? Mangler I oplysninger ? Hvor lang tid tager det ? Hvad koster det ? Har I eksempler på tidligere opgaver ?

Lad mig høre fra jer.
Avatar billede lemon Nybegynder
13. august 2004 - 13:25 #11
japping >> Jeg har et udkast liggende som jeg godt kunne tænke mig at vise dig. Har du en e-mail adresse eller lignende så jeg kan kontakte dig?
Avatar billede japping Nybegynder
13. august 2004 - 13:59 #12
lemon >> ja, det er jp(a)jp-engineering.dk.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
13. august 2004 - 17:02 #13
Avatar billede japping Nybegynder
20. oktober 2004 - 09:29 #14
Lukkes