Avatar billede wormheart Nybegynder
10. august 2004 - 10:17 Der er 2 kommentarer

Kan ikke få adgang til USB printer gennem netværk!

Hejsa!

Vi har derhjemme et mini-netværk bestående af min maskine (winxp) og min kærestes maskine (win98).

Jeg har fået oprettet netværket, så vi kan bruge hinandens delte filer og den slags, men af en eller anden grund kan jeg ikke få win98 computeren til at forbinde med min USB-forbundne EPSON cx3200 printer. Printeren er koblet til xp-maskinen.

Det har fungeret før i tiden, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke fungerer nu!

Printeren ER delt og der ER ubegrænset adgang til den, men når jeg prøver at tilføje en netværksprinter på win98 computeren og ryger ud i "gennemse", så er den usynlig???

Nogen gode idéer derude?

WormHeart
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
10. august 2004 - 10:34 #1
Jeg er ikke sikker, men måske du kan bruge kommandoen "netuse" i commandopromt
Avatar billede wormheart Nybegynder
12. august 2004 - 13:41 #2
Hm... jeg er ikke sikker på hvad du mener?

Altså gå i DOS-promt og skrive netuse?

WormHeart