Avatar billede anderx Nybegynder
14. august 2004 - 16:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ang windows explorer

jeg vil lige høre om noget kan hjælpe mig her.

i ved når det er man holder shift nede og dobbel klikker på denne computer popper den op som windows explorer.
jeg vil nemlig have det sådan at når det er jeg klikker på denne computer skal den poppe op sådan, er der nogen der kan huske den regedit key til det
for jeg kan nemlig ikke
Avatar billede anderx Nybegynder
14. august 2004 - 16:53 #1
ja der er lige lidt fejl i men i ved travl hed :)
Avatar billede hcma Novice
14. august 2004 - 17:07 #2
det kan jeg ikke huske, men har du prøvet at markere Denne Computer og så trække en kopi ned ved siden af uret. Når den er der åbner det hele sig som explorer
Avatar billede omen Nybegynder
14. august 2004 - 17:09 #3
Han mener, at når han åbner Denne Computer skal den åbne den som Explorer, altså med mappe-listen i siden.

Hey anderx ;)
Avatar billede anderx Nybegynder
14. august 2004 - 19:24 #4
til catbody
jeg skal have en regedit key :) jeg kan ikke selv huske den
Avatar billede cp1 Nybegynder
15. august 2004 - 04:35 #5
direkte downloadlink http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/doublepane.reg
hvis du vil kigge først http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm på linie 290 til højre "Open My Computer - Double Pane or Single Pane"
Avatar billede anderx Nybegynder
15. august 2004 - 05:07 #6
til cp1
jeg takker mange gange mester det er jeg sq glad for :)
Avatar billede cp1 Nybegynder
15. august 2004 - 05:32 #7
glad for at kunne hjælpe,tak for ponits ;)