Avatar billede susej14 Novice
17. august 2004 - 09:03 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Placering af Outlook

Undertegnede arbejder på en stor arbejdsplads (LAN) hvor vi alle ansatte har intramail via microsoft outlook, problemet er blot at min outlook ligger på forkert drev, nemlig C-drevet, og alle andres ligger på hvert enkelt privates drev nemlig L.
Nu vil jeg gerne vide om jeg blot via stifinder kan flytte hele outlook fra C til L? uden tab af data eller funktion?

Med venlig hilsen

Janni
Avatar billede tubber Juniormester
17. august 2004 - 09:06 #1
Hvad styresystem har i ?
Hvordan er netværket opbygget ?

Hvis du ALTID sidder ved samme maskine så er det nemt nok, men sidder du ved forskellige maskiner løbende så kan det være tricky
Avatar billede tubber Juniormester
17. august 2004 - 09:14 #2
Sidder du fast ved samme maskine kan du gøre følgende:

Lukke outlook og andre office programmer
Søg på C-Drevet efter følgende fil: outlook.pst
når du finder den markere du den og trykker ctrl-c
går ind i den mappe du vil ha den i på L drevet og trykker ctrl-v

når filen er kopieret så går du ind og giver den orginale outlook.pst nyt navn, f.eks. outlook1.pst

Starter outlook og den vil sige den ikke kan finde outlook.pst og spørger hvor den er og så peger du på den du har lagt på L og så kører det der fra.....

Hvis det er selve outlook du skal ha flyttet så skal du ha fat i en sys admin for så skal det installeres til L, men tror det andet er nok......
Avatar billede susej14 Novice
19. august 2004 - 21:00 #3
Tak for hjælpen det hjalp.
Avatar billede susej14 Novice
19. august 2004 - 21:00 #4
Hvordan sender jeg dig 200 velfortjente point?
Avatar billede susej14 Novice
19. august 2004 - 21:03 #5
Skriv endelig hvordan.

Janni
Avatar billede tubber Juniormester
20. august 2004 - 01:30 #6
Du markere mit navn i boxen nede ved den box man skriver i og trykker accepter