Avatar billede jumario Nybegynder
18. august 2004 - 15:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopier fil mellem 2 servere

Jeg skal kopiere en XML fil som netop er oprettet via FSO over til en anden server...

Jeg har både prøvet at kopiere til stien direkte "\\servername\d$\folder\file.ext" og til et share på serveren "\\servername\share\file.ext" - men lige meget hjælper det, jeg får ikke lov. Jeg går ud fra det er et rettighedsproblem, men hvordan kan det løses? Hvilke brugere skal oprettes på hvilke servere og hvor skal de have rettigheder for at det kommer til at virke?

På forhånd tak
Avatar billede jumario Nybegynder
18. august 2004 - 15:47 #1
Nevermind, opretter bare filen på samme server.. det havde jeg ik lige tænkt over ^^
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
18. august 2004 - 15:47 #2
Du kan evt på den ene server, mappe et netværksdrev til den anden server. ekskl som W:

du kan derefter bare bruge W: i din sti som du vil gemme på ..

du skal så bare huske at have det korrekte rettigheder.