Avatar billede flash-man Nybegynder
19. august 2004 - 14:39 Der er 3 kommentarer

MRU List?

Goddag alle...

Jeg har lige downloadet Ad-Aware SE og programmet har en masse nye ting i forhold til AA6, meget godt. Men, forundtagen alle de filer der ikke burde være der er der osse kommet en afdeling med MRU lister...nogen der ved hvad det er? ...og om det er vigtigt at gøre noget ved dem?
Avatar billede kbu Nybegynder
19. august 2004 - 14:48 #1
MRU (most recently used) er en oversigt over - som navnet siger - de senest andvendte filer af en række programmer.
Avatar billede kbu Nybegynder
19. august 2004 - 14:54 #2
om du skal gøre noget ved dem - de udgør ingen fare, men hvis du eksempelvis deler en pc med en anden, kan du slette dem, så den anden ikke kan se hvilke filer du har brugt (en form for privacy-sikkerhed).
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. august 2004 - 14:58 #3
Og du kan bruge MRU-Blaster til at fjerne dem: http://www.javacoolsoftware.com/mrublaster.html