Avatar billede 85 Nybegynder
22. august 2004 - 19:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Norton Antivirus 2004

Hej!

Da jeg købte min laptop var der 3 måneders gratis Norton Antivirus 2004 med - fint nok! det er udløbet nu og jeg vil have det slettet: og jeg mener slettet, alt hvad der har med Norton at gøre skal ud (don't ask why). Jeg har forsøgt at slette LiveUpdate, LiveReg og selve Norton fra "Tilføj og fjern programmer", men jeg har på fornemmelsen at der stadigvæk er reminicenser på computeren, hvordan får jeg alt rykket ud?

Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe.
-85
Avatar billede odni Nybegynder
22. august 2004 - 19:18 #1
Jeg fik det helt fjernet ved at slette alt der findes vha. tilføj/fjern programmer. Derefter tog jeg en søgning i regedit (backup inden hvis du ikke føler dig sikker ;) ) på symantec og slettede alt den fandt. Og til sidst en søgning på filer og mapper på hele computeren indeholdende symantec og slette alt den finder.

Så var det skidt væk ;)
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2004 - 19:21 #2
Du kan bruge dette program http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=559&Download=JA til at søge igennem registreringsdatabasen og fjerne det med.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2004 - 19:35 #3
Her er den officielle side ang fjerning af norton 2004 hvis Tilføj/fjern ikke virker. Så ved du da hvad du skal checke:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2004020909040706?Open&src=&docid=2003090415405206&nsf=nav.nsf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
22. august 2004 - 20:49 #4
Med "Avast! External Control", kan du fjerne alle rester af 2004 automatisk http://www.security-ops.tk/ øverst på siden. Det skal ikke installeres, det kan køres fra skrivebordet. Det ligger som et de sidste i proces listen
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. august 2004 - 23:32 #5
Tak for point, og godt det lykkedes ;-)
Avatar billede x_x_x Nybegynder
02. september 2004 - 16:23 #6
hej..........................
du skal fjern den fra fjern/ tilføl programme.
og hvis der sker ikke noget skal du geninstaslleres helle computer ok heller lykke med det ..........
håbe du får det godt ....