Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
25. august 2004 - 11:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Action ved session udløb

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at definere en handling eller en side der skalredirectes til når session løber ud? Problemet er at det ser ikke særlig godt ud fra brugerens synpunkt hvis sessionen er løbet ud og der så f.eks. opstår fejl. Jeg kan sagtens lave tjek på det hver gang jeg bruger en session variable, men det kunne være smart hvis man kunne gøre det globalt - f.eks. i web.config.

/Mathias
Avatar billede snepnet Nybegynder
25. august 2004 - 11:27 #1
I global.asax.cs/vb har du en metode der hedder noget med session_end... der kan du bare fylde ind hvad du lyster.
Avatar billede snepnet Nybegynder
25. august 2004 - 11:27 #2
protected void Session_End(Object sender, EventArgs e)
        {

        }
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
25. august 2004 - 12:29 #3
tak for det.
Avatar billede snepnet Nybegynder
25. august 2004 - 12:36 #4
velbekomme :o) - er et svar ok ?
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
25. august 2004 - 13:26 #5
Nå, ja, det skrev jeg selvfølgelig ikke. Endnu engang tak for hjælpen.