Avatar billede conrad Nybegynder
25. august 2004 - 17:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

installere xp på bærbar uden fast cd drev

Hej guruer
jeg skal til at installere XP på en bærbar med følgende detaljer

Nuværende OS : win98
Intet cd drev kun USB
Intet diskette drev.

Min ide var at køre en format C og så sætte CD'en i og håbe på det bedste :)

Jeg frygter dog lidt at maskinen slet ikke kan finde det eksterne drev og dermed ikke installere

Hvad er den bedste fremgangsmåde ??
Avatar billede conrad Nybegynder
25. august 2004 - 17:43 #1
Intet cd drev kun USB rettes til intet internt CD drev kun ekstern USB cd drec
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 17:53 #2
har du prøvet at boote fra xp cd'en ? du ka formatere med xp cd'en gøres sådan her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;313348
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 17:56 #3
billedguide af installationen http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=294
Avatar billede conrad Nybegynder
25. august 2004 - 17:57 #4
jeg har ikke prøvet noget endnu - jeg håber på at få et svar på den bedste fremgangsmåde (dvs deb der sikrer at XP er installeret og jeg ikke står med en pc uden OS på)
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 18:14 #5
Avatar billede conrad Nybegynder
26. august 2004 - 08:00 #6
ok  -det gik rimeligt smertefrit. Tak for hjælpen
Avatar billede conrad Nybegynder
26. august 2004 - 08:01 #7
hov, du skal lige lægge et svar cp1
Avatar billede cp1 Nybegynder
26. august 2004 - 08:26 #8
godt du ku bruge det ;)