Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. august 2004 - 17:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke downloade?

Når jeg skal downlaode, af nogen som helst art, så får jeg bare fejlen:" internet explorer kan ikke indlæse fra pp(1,2,63);
Internet explorer kunne ikke åbne dette internetsted. Det anmodede sted er enten ikke tilgængeligt eller kan ikke findes. prøv igen senere!"

Hvad kan der være galt? jeg kan sagtens gå på nettet. den vil bare overhovedet ikke downloade noget!

Bob
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. august 2004 - 17:59 #1
prøv at slette din internet cache, IE opfører sig mærkeligt hvis den er meget fuld.

I funktioner - internet indstillinger slet filer og slet cookies
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. august 2004 - 18:09 #2
det hjalp ikke! den kommer stadig med fejlen! syntes bare det er monster mærkeligt når jeg jo sagtens kan gå på nettet!
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 18:49 #3
kig her hos microsoft http://support.microsoft.com/?kbid=816868

andre mulighedder ku være:

hent IE og geninstaller den http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

brug systemgendannelse:

du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod,minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen du finder systemgendannelse her  Start-->Alle Programmer-->Tilbehør-->Systemværktøj-->Systemgendannelse  ser sådan ud (engelsk system) http://firewalker.1go.dk/RestoreComputer/ OBS !!!! har du dokumenter eller andre vigtige ting liggende på dit skrivebord eller i Mine Dokumenter,så ta en backup eller flyt dem til et andet drev end C drevet inden du gør det !!!
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 18:50 #4
der er osse denne ting

skriv denne commando i promt eller kør , sfc /scannow (bemærk mellemrum) det scanner for manglende eller beskadiget system filer,du skal ha din win cd i drevet,genstart maskinen når det er gjort
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 18:52 #5
og så selvfølgelig en repair installation hvis det sq blive nøvendigt
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. august 2004 - 22:49 #6
hey, systemgendannelse virkede. takker. ved sgu ikke lige hvad der gik galt!
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 23:25 #7
godt du fik det klaret,lægger et svar så ;)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. august 2004 - 23:30 #8
ind imellem laver skidtet altså nogle mærkelige uforklarlige ting.

takker...
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2004 - 23:33 #9
det har du fuldstændig ret i x-) tak for point ;)