Avatar billede Slettet bruger
26. august 2004 - 18:10 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

installer linux

hey..

jeg har dowloaded linux suse iso.. MEEEN jeg har spildt 3 brænder cder på at brænde det..det virker jo ikke.. hvordan skal jeg gøre? sig frem!
Avatar billede arne_v Ekspert
26. august 2004 - 18:16 #1
Og du brænder som image ?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. august 2004 - 18:16 #2
Det kunne jo tænkes at du ikke har valgt at brænde dine cd'ere korrekt.
Hvis du bare har brændt de .iso filer over på en cd virker det ikke, de skal brændes som image (så det hele pakkes ud og lægges ordentligt på cd'en)
Avatar billede hulli Nybegynder
26. august 2004 - 18:18 #3
Det er simpelthen et af de dummeste spørgsmål jeg længe har set! Du fortjener ikke at køre andet end Windows 3.11 på DOS 5 - DVS. IKKE MERE COUNTERSTRIKE TIL DIG, din snotdumme knægt.
Avatar billede dmcn Praktikant
26. august 2004 - 18:34 #4
hulli deaktiveres - den opførsel gider vi ikke se på.
Avatar billede epedemic Nybegynder
26. august 2004 - 18:57 #5
Jamen han har jo ret. I øvrigt prøvede jeg at lave pandekager forleden, men det virker jo ikke... hvordan skal jeg gøre? sig frem?
Avatar billede jenslynaes Nybegynder
26. august 2004 - 19:03 #6
A magic wang... this was what Harry had been really looking forward to.
Avatar billede g1um Nybegynder
26. august 2004 - 20:42 #7
Jeg kan ikke forsta at nogle folk kan vaere sa onde ved linux nybergyndere. Fknight du skal i f.eks. naero vaelge "Burn iso image" og pege pa den pagaeldne ISO image.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2004 - 21:39 #8
tak for hjælpen...jeg er glad for der er nogen som gider hjælpe nybegynder..
Avatar billede tjensen Nybegynder
18. september 2004 - 17:14 #9
Fuck hvor er folk snot dumme til at svarer! Prøv I selv at hente og brænde den fil! Mange har haft problemmer med det, inklusiv mig selv! Det skyldes iso filen ikke er standart iso 9660 som normale cd'er. Men det er en iso 9669, og jeg har selv det problem.

//Don T