Avatar billede want2learn Nybegynder
26. august 2004 - 20:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook exp. mail/adresseliste

Vi ved hvor adresse filen til MS Outlook ligger i Win XP men hvor bliver den gemt i styresystemmet Win 98 bare til EXP. Outlook så vi kan hente dem over i MS outlook på en Win XP maskine.
Avatar billede cp1 Nybegynder
26. august 2004 - 20:23 #1
nu er jeg ikke sikker på om du mener Outlook Express.. men er det den,ligger den her på et engelsk system, C:\Windows\Application Data\Microsoft\Address Book
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2004 - 20:30 #2
.. er det fordi du vil overføre fra det ene til det andet ?
Avatar billede stone Forsker
26. august 2004 - 21:46 #3
du kan bare exportere filen fra outlook, og gemme den på A:

outlook filer/exporter/adressekartotek

og importere den i xp