Avatar billede NsD87 Praktikant
26. august 2004 - 22:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min comp. går "kold" under opstart.

min egen comp går "kold" under opstarten af winXP, altså der hvor den "loader" win... har i nogle andelse hvorfor den gør det?, har formateret mange gange, kan det være fordi jeg har virus på mit Data drev... Den harddisk som win ikke ligger på..?

Tak på forhånd.

Håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe, det er virkeligt et stort problem for mig.

Nogle facts:

Win Xp Home
AMD 2000+
512 Ram
Radeon 9600 Serial
Flere?, skriv endelig.

MVH.: Nilas
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
27. august 2004 - 03:24 #1
jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår situationen
kan du ikke forklare med hvad du mener med "kold", præcis hvor langt henne i processen og om den gør det hver gang og såån
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. august 2004 - 08:02 #2
hold F8 nede under opstart når du kommer frem til menuen vælg "sidste goe konfig" se om det hjælper,hvis det ikke hjælper og du overhovedet ikke ka komme ind i Windows,ka du lave en Repair Installation der er en vejledning her
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede jarjar Nybegynder
27. august 2004 - 09:41 #3
Jeg har samme prob.

Min går "kold" midt i at den køre de der blå streger hen over skærmen. Det eneste der er at gøre er at reboote på den hårde måde.

Jeg har prøvet "sidste gode konfig" og repair, men det hjælper sq ikke :(

Jeg vil holde øje med spørgsmålet, med stor interesse.
Avatar billede NsD87 Praktikant
27. august 2004 - 14:01 #4
Der hvor der står: Microsoft WindowsXP Home Edition.
Der hvor den grønne eller blå proceslinje.. Hvor den nærmest loarder.. Der går den istå.. Computeren fryser, så man slet ikke kan gøre noget.. og proceslinjen går i stå.
Håber det hjalp lidt, havde travlt den dag, sry.
Og nej, det hjælper ikke med sidste gode konfig.. Kan godt komme ind i Fejlsikret tilstand, men ikke nogle af de andre som fx. Fejlsikret tilstand med netværk. Har prøvet at Repair Windows ved hjælp af boot disk osv..
Avatar billede NsD87 Praktikant
08. oktober 2004 - 20:02 #5
c