Avatar billede ljunggreen Nybegynder
29. august 2004 - 16:38 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Åbne Wordperfect filer i OpenOffice?

Hej
Er der nogle der ved om men kan få OpenOffice til at åbne WordPerfect filer?

Mvh. Jonas Ljunggreen
Avatar billede ejvindh Ekspert
30. august 2004 - 10:55 #1
Ja, det kan man. Se her:

http://libwpd.sourceforge.net/download.html

Hvis du bruger windows skal du downloade og installere Writerperfect, som du får fat på på dette link:

http://prdownloads.sourceforge.net/libwpd/WriterPerfect-0.2.1-setup.exe?download

Du skal muligvis lige være klar på, om installationsprogrammet foreslår den rigtige mappe til installation (den skal lægge sig i den mappe, hvor du allerede har OOo installeret.

Der har været skrevet lidt om det på
http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=31

(især de sidste beskeder i tråden)
Avatar billede ejvindh Ekspert
06. september 2004 - 09:22 #2
Kom du videre med dit problem?
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
07. september 2004 - 22:46 #3
ja det gjorde jeg mange tak......

undskyld den lange svar tid - har haft ferie, så det har mere optaget min tid en computeren han...........
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. september 2004 - 08:44 #4
Alt i orden. Husk bare at lukke spørgsmålet så. :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
17. januar 2005 - 17:09 #5
Du har stadig ikke fået lukket spørgsmålet.
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
17. januar 2005 - 19:57 #6
hmmm havde jeg gjort, men når jeg prøver at acceptere svaret, sker der ikke en fløjtenede skid....
Avatar billede ejvindh Ekspert
18. januar 2005 - 09:09 #7
Nå, det var mærkeligt. Jeg prøver at lægge et nyt svar. Så ser vi om det lykkes bedre.
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
18. januar 2005 - 16:41 #8
Nej - det hjalp ikke - når jeg trykker accepter, kommer den side hvor jeg skal acceptere bare igen... Har prøvet i både IE ogOpera...
Prøver selv at lægge et svar.....
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
18. januar 2005 - 16:42 #9
så virkede det:) Hurra!
Avatar billede ejvindh Ekspert
18. januar 2005 - 16:43 #10
Takker for point :-) Jeg tror nok E's server er noget ustabil i øjeblikket. Jeg har i hvert fald set et lignende problem andetsteds