Avatar billede a.and Nybegynder
29. august 2004 - 18:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mangler fil i windows

hej

der mangler en fil i windows windows\syste32\config\system... som gør at windows ikke kan startes...
er der en mulighed for at man kan genetablere denne fil igen eller er der en måde....

på forhånd tak
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. august 2004 - 18:36 #1
Avatar billede a.and Nybegynder
29. august 2004 - 18:54 #2
den måde som er vist på www.hcma...... ken jeg ikke lige få til at virke.... der hvor man skulle vælge partition, er der ingen mulighed for at r....
Avatar billede a.and Nybegynder
29. august 2004 - 18:59 #3
er der ikke andre muligheder???
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 19:37 #4
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 19:38 #5
magictouch >> havde du glemt den  :o)
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. august 2004 - 19:43 #6
catbody> Nej, men jeg læste spg, som om det "bare" er en tilfældig fil der mangler;)
Avatar billede a.and Nybegynder
29. august 2004 - 20:09 #7
der er muligheden formatere, slette partitionen eller oprette en partition....(hcma...repair)...har prøvet den med beskadiget, tror den virkede, men nu er der en fejl (BLÅ SKÆRM )
Avatar billede a.and Nybegynder
29. august 2004 - 20:23 #8
prøvede igen og nu virker den, takk
Avatar billede c-holst Novice
29. august 2004 - 20:34 #9
virker det så nu, altså kan du få maskinen op at køre, og hvad har du helt præcist gjort

har du brug for mere hjælp siger du bare til
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 21:02 #10
så lægger jeg hermed et svar