Avatar billede spalten Nybegynder
30. august 2004 - 09:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP, hvad kan man tage for en flash reklame

Jeg skal bruge nogle flask reklamer, jeg har en der gerne vil lave dem, men hvad er en fair pris på sådan reklamer, de fylder max. 25kb og vare max. 30 sek. hver.
Han ved ikke selv hvad han skal have men mener en sådan reklame kan tage mellem 2-5 timer at lave, er det rigtig og hvad skal jeg betale for sådan relamer... ?

halv side          : Brede: 350 højde: 230 pixels.
Hel side reklame  : Brede: 350 højde: 460 pixels.
Dobbeltside reklame: Brede: 350 højde: 230 pixels.

HJÆLP MIG HURTIGT....
Avatar billede _michael_ Nybegynder
30. august 2004 - 10:42 #1
Ja, det kan meget nemt tage 2-5 timer at lave sådan et, hvis det skal være godt. Så hvad med at gi' ham en timepris der siger 3 timer per styk.
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. august 2004 - 13:42 #2
det kommer jo også meget an på hvem personen er ? er det en 15 årig knægt der har lært lidt flash, eller om det er et firma der udvikler flash som levevej.
Avatar billede spalten Nybegynder
30. august 2004 - 14:10 #3
Det er en af mine bekendte, der er i midt 20, mit spørgsmål lyder hvad er en god basis løn for udarbejdelsen af sådan reklamer ?

Selv havde jeg tænkt på:

halv side : 1500,- kr.
hel side  : 2500,- kr.
dob side  : 3500,- kr.

som et engangs beløb eller er det formeget eller for lidt ?
(uanset time antal.)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
30. august 2004 - 14:13 #4
Hvad er en halv side flash-reklame?
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. august 2004 - 14:17 #5
det lyder realistisk nok i mine øjne når det er en bekendt. men er reklamerne forholdsvis ens eller skal der udarbejdes en ny for hver enkelt? men synes det lyder realistisk :)

det svarer jo ca til 500 kroner i timen. hvis han bruger 2-5 timer på det
Avatar billede spalten Nybegynder
30. august 2004 - 14:27 #6
okay, tak for svaret... hvordan giver jeg dig mine 30 point ?
Avatar billede spalten Nybegynder
30. august 2004 - 14:28 #7
spørgsmål lukket (point til triple-x)
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. august 2004 - 14:28 #8
det gør du ved at jeg lægger et svar og så kan du acceptere mit svar. Men ønsker ikke point så enten giver du michael lidt ved at bede ham lægge et svar og ellers smider du selv et svar og accepter det. :)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
30. august 2004 - 14:34 #9
Jeg er også græsk-katolsk.
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. august 2004 - 14:36 #10
Michael - ahva *G*
Avatar billede spalten Nybegynder
30. august 2004 - 14:48 #11
her er point 30 stk til Michael
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. august 2004 - 14:53 #12
hehe han skal lige ligge et svar før du kan give ham dem ;) men jeg ved ikke om græsk-katolske mennesker kan ligge svar *GG* ej sorry ;)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
30. august 2004 - 15:48 #13
Hmm... Græsk-katolsk er et ret almindeligt udtryk for at være ligeglad... ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. august 2004 - 15:50 #14
michael - der man kan jo bare se så blev jeg klogere idag.
Avatar billede spalten Nybegynder
30. august 2004 - 16:01 #15
slut..
Avatar billede _michael_ Nybegynder
31. august 2004 - 09:58 #16
held og lykke med dine bannere, håber de bliver gode!