Avatar billede spkirlu Nybegynder
31. august 2004 - 22:43 Der er 1 kommentar

Rep af centrefugefunktion på Miele Royal W719

Med håb om hjælp har vi en ældre vaskemaskine, hvor centifuge funktionen lige pludselig ikke fungerer. Alt andet fungerer. Den står og summer men centrifugerer ikke. Der er ikke noget i filteret, der blokerer. Er det pumpen eller tælleværk ?Er der gode hoveder, der kan hjælpe. Skal jeg skille den helt ad ?? Er der nogen, der har oplevet lignende ?
Avatar billede klojs Nybegynder
31. august 2004 - 23:00 #1
Vi har oplevet det samme med vores 10 år gamle Vølund, men vi har som regel sat den igang med at slynge igen, og så er det gået fint. Tror det er hvis man fylder den for meget, eller tromlen bliver for tung. Vi kan skifte mellem 900 og 1400 omdr. men ikke altid den bruger de højeste selvom den skal. Så sætter vi den igang igen, og det går fint. Ellers prøv at dele tøjet op i 2 dele, og så slyng en del ad gangen.

Vi skal faltisk have reparatør på vores imorgen fordi den fylder vand på til den oversvømmer og drypper fra toppen *GGGG* Håber den kan reddes.