Avatar billede majkat Nybegynder
01. september 2004 - 00:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Effektiv destruktion af DVD medier?

Jeg står med en bunke (4-500 stk) brugte DVD medier der skal destrueres - og jeg mener virkelig *destrueres* - ikke bare gøres ulæselige med et 2sek forsøg i naboens unges drev.

Hvor skal man som privatperson henvende sig med sådan noget?
Avatar billede speedytech Nybegynder
01. september 2004 - 00:50 #1
Jeg tror da det nemmeste er at gå på den lokale losseplads og aflevere dem. Jeg mener at de går under plastik
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. september 2004 - 01:35 #2
Hvad med den goe gamle kødhammer metode - Du kan låne min i tilfælde af mangel på sådan en takket satan
Avatar billede Karalumpas Praktikant
01. september 2004 - 02:34 #3
På nogle forbrændingsanlæg skulle det være muligt selv at smide dem direkte i "ovnen" som fortroligt materiale. Eller hvor de nu skal placeres for at blive destrueret.
Avatar billede nopsen Ekspert
01. september 2004 - 03:04 #4
en af mine venner bruger altid mikrobølgeovnen, det er meget effektivt, men den holder nok ikke til så mange som du har :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. september 2004 - 10:20 #5
reflekterende ting i microbølgeovn - det lyder meget lidt smart...
Avatar billede _et Praktikant
01. september 2004 - 11:54 #6
Der findes mange billige makulatorer, på markedet, som også kan tage cd'er. Det ville nok være den bedste måde, men hvis det kun er denne gang, du skal af med medier, så er hammeren måske bedre :-)
Avatar billede majkat Nybegynder
01. september 2004 - 12:52 #7
Dét var lige svaret jeg havde brug for -- har allerede fundet flere lovende typer på nettet.
Avatar billede nopsen Ekspert
01. september 2004 - 12:54 #8
nikolaidu> det skader faktisk ikke, så længe det er få sekunder :)