Avatar billede grav Nybegynder
01. marts 2001 - 19:36 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Handy FTP-klient

Jeg mangler en handy ftp-klient t. Win98 som
- ikke fylder så pokkers meget
- kan gemme alle adresser i en enkelt ekstern fil
- ikke behøver at læsse alt muligt bøvl ind i reg.databasen
- ikke kræver eksterne dll-filer for at virke

Ja, det er da en god portion krav, men meningen er, at programmet lige skal kunne dumpes i en mappe uden at rode hele Windows til med ragelse.
Avatar billede cvsac Nybegynder
01. marts 2001 - 19:37 #1
bullet prrof ftt kan anbefales :)

www.bpftp.com
Avatar billede srhansen Nybegynder
01. marts 2001 - 19:39 #2
Er det en FTP browser du er på udkig efter ?
Så kan jeg anbefale flashfxp.exe, den har godt nok en ini.fil men den opfylder de andre krav og meget mere. ô¿ô

Avatar billede zycho Nybegynder
01. marts 2001 - 19:46 #3
srhansen >> adresse til download af flashfxp.exe ??
Avatar billede brain Nybegynder
01. marts 2001 - 19:47 #4
windows ftp...

kommandoprompt, \"ftp\" + ENTER
Avatar billede cvsac Nybegynder
01. marts 2001 - 19:47 #5
Avatar billede srhansen Nybegynder
01. marts 2001 - 19:50 #6
vent lidt
Avatar billede srhansen Nybegynder
01. marts 2001 - 19:51 #7
Avatar billede srhansen Nybegynder
01. marts 2001 - 19:52 #8
Eller mere præcist

http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,,000YJF,.html

Avatar billede handmade Nybegynder
01. marts 2001 - 19:53 #9
Leechftp er svaret på dine bønner. Kan ligge på en diskette, kommer ikke i nærheden af registreringsdatabasen, kræver ikke dll-filer for at virke og så er den gratis...

http://cws.internet.com/ftp-leechftp.html
Avatar billede srhansen Nybegynder
01. marts 2001 - 19:54 #10
Zycho> Før brugte jeg wincmd, men det er nemmere at sætte retry, resume og mere i denne.
Avatar billede srhansen Nybegynder
01. marts 2001 - 19:59 #11
Den bruger heller ikke mange resourcer, hvorfor man kan have mange forekomster åbne samtidig, download fra en ftp til en anden ftp, lave biblioteker over forskellige links mm.
Avatar billede Jman Praktikant
01. marts 2001 - 20:05 #12
Cute FTP fra Global Scape
Avatar billede grav Nybegynder
01. marts 2001 - 20:13 #13
Hej alle! :)
Det var squ en god omgang forslag, der kom dér :) Keep \'em coming!
Jeg vil lige prøve de forskellige igennem, og så vende tilbage med nogle point.
Avatar billede srhansen Nybegynder
01. marts 2001 - 20:26 #14
Det er med Ftp-clienter som med damer og øl, vi har alle vores foretrukne. :-)
Avatar billede cvsac Nybegynder
01. marts 2001 - 20:27 #15
øl ? der er sgu da kun EN øl det er TUBORG ok måske 2 harboes flagøl er også god :)
Avatar billede grav Nybegynder
01. marts 2001 - 20:29 #16
Jeg har fordelt pointene således:

cvsac: 70 point. Programmet er shareware og skal installeres på maskinen. Man kan dog kopiere exe-filen og fjerne installationen igen via Tilføj/Fjern uden probs.

srhansen: 70 points. Samme grund som cvsac

handmade: 150 point. Et ret kewl program. Med installationsfilen fulgte et rar-arkiv, hvorfra jeg uden probs kunne nappe exe-filen og smide resten væk.

brain: 10 point for at være så firser ;)