Avatar billede mlnc Nybegynder
07. september 2004 - 17:18 Der er 3 kommentarer

Kan ikke sende data

Jeg sidder og arbejder på en kontakt form, men jeg kan ikke få den til at fungere!! Når jeg har udfyldt felterne og trykker på "submit" får jeg en fejlmeddelelse hvor der står "Der er opstået en fejl på siden" kan ikke se hvad det er jeg har gjort galt, håber der er en der kan hjælpe mig

Siden jeg har problemer med kan ses her: http://www.circuit.dk/kontakt.html
Avatar billede roenving Novice
07. september 2004 - 17:48 #1
Du skal have form-tags rundt om den form, du vil sende, dem må du have klippet ud af den skabelon, du bruger, så pøv lige at finde den frem, og så indsætte dem !-)
Avatar billede mlnc Nybegynder
10. september 2004 - 09:53 #2
Tak for hjælpen nu virker det
Avatar billede roenving Novice
11. september 2004 - 02:04 #3
Velbekomme '-)