Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
13. september 2004 - 17:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Computer går ned.

Hejza allesammen.

Jeg har et mega problem. Min computer går ned hele tiden.
Først troede jeg det var mediaplayer, og har derfor skiftet til winamp.

Den går bare stadig ned. Jeg hører musik og går på nettet. Og lidt på msn.

Det ikke længe siden jeg formateret og tror ikke det har noget med virus at gøre, da jeg har firewall.

Ved nogen hvad det kan skyldes ?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2004 - 17:49 #1
beskrive lidt bedre... får du nogen bestemte meddelser eller noget ligende ? før den lukker ned ?? normal vis beskytte firewall ikke imode virus.. du skal have en antivirus program for at beskytte imod viruser ... hvilken firewall bruger du ?
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
13. september 2004 - 18:11 #2
Jeg har også norten antivirus.
Firewallen er sygate.

Nej den viser ingen besked, den går bare i hak, og man kan intet gøre.
Avatar billede halifax Nybegynder
14. september 2004 - 02:42 #3
Hvilken Windows bruger du?

Går ned? Genstarter den eller hvad? Mener du at den bare låser så mus og tastatur ikke reagereer?
Avatar billede arnvig Nybegynder
14. september 2004 - 20:23 #4
Det er med rimelig sansynlighed en syg RAM-klods
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
21. september 2004 - 17:14 #5
jeg tror squ du har ret.. Da jeg har prøvet alt andet.. Takker