Avatar billede marmic Nybegynder
14. september 2004 - 22:40 Der er 2 kommentarer

Lexmark SC 1275 printer. 914 motor erroe. servicemanual

Min Lexmark SC 1275 printer har fået det skidt.
I displayet står der

914 Service
Motor Error

Er der nogen der ved hvad det kan være eller er der en der har en service manual?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. september 2004 - 00:11 #1
Ifølge http://www.depot-america.com/tr_optra4069codes.asp
Har det noget med papirbakke et at gøre.

Tjek at gummirullerne (PickUp rullerne) har det godt, og at de kører rundt når den skal tage papir op....

..Og lexmark selv skriver her: http://support.lexmark.com/cgi-perl/knowledgebase.cgi?ccs=58:4:0:174:0:0&framed=&docid=ENUS8202&relevance=0
At det har med papirbakken (igen) at gøre, eller at systemboardet har en fejl.

Men prøv at følge deres guide på sidste link - og lyt dig frem. Hvis du kan høre den slet ikke kører nede i bakken, er det desværre nok Systemboardet der fejler.

Så må du have fat i deres support for at høre, hvor meget det evt. kan koste at få det repareret. Eller hos en anden hardware reparatør. Det er jo ikke en helt ny printer, så spørgsmålet er, hvor meget du vil ofre på at få det lavet.

En ny tilsvarende vil kunne fås billigt for under kr. 5000,00 - og så er den nok billigere i supplies (sidstnævnte formoder jeg - det er ikke tjekket :-)

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=84709
Avatar billede marmic Nybegynder
15. september 2004 - 14:00 #2
Hej
Tak for de gode råd.
Jeg har prøvet lexmark's support, desværre uden held.
Den model de henviser til er ikke helt kompatibel med min :-(
Og med hensyn til at købe en ny har jeg desvære for over 4000 liggende i toner og photoconduktor. Så jeg prøver lidt endnu.
michael