Avatar billede anddk Praktikant
15. september 2004 - 17:06 Der er 3 kommentarer

Se farvepatronernes niveau via netværk

På mit netværk har jeg en Epson Stylus PHOTO R200 farveprinter som køre på en Dlink DP-301U printserver. Det virker fint og har gjort det i lang tid. Det eneste er at jeg ikke kan se farvepatronernes niveau. Nu er den begyndt at blinke rød så den mangler sikkert farve, men hvordan finder jeg ud af hvilken en patron der er tom ???

Kan selvfølige tilslutte den via USB og se det på den måde, men det burde det ikke være nødvendig.
Avatar billede trinity Nybegynder
19. september 2004 - 12:54 #1
Hvis printeren's software ikke er bygget til netværksbrug tror jeg ikke der er anden måde at tjekke det på end at tilslutte den direkte til din computer.
Avatar billede anddk Praktikant
19. september 2004 - 17:50 #2
OK, det har jeg også gjort. Tænkte bare det måtte være en nemmer måde.
Avatar billede trinity Nybegynder
23. september 2004 - 22:19 #3
Nej ikke når softwaren er lavet til direkte tilslutning til din pc.