Avatar billede brsbrs Nybegynder
21. september 2004 - 13:51 Der er 11 kommentarer

Partition Magic 7 & Error 27 cannot lock Drive

Jeg får denne fejl, når jeg forsøger at resize c-drevet på min bærbare. Jeg har haft gjort det mange gange før, men nu kommer denne fejl lige pludselig.

Nogle gode bud?
Avatar billede flintstone Novice
21. september 2004 - 17:10 #1
Gå ind på Symantecs hjemmeside og søg på din fejl. Der kommer sikkert mange frem.
Avatar billede gratis Nybegynder
21. september 2004 - 17:20 #2
Avatar billede brsbrs Nybegynder
23. september 2004 - 10:37 #3
Jeg har prøvet at lave operationen fra disketterne i stedet for, men nu får jeg en ny fejl: #1530.
Avatar billede brsbrs Nybegynder
23. september 2004 - 12:32 #5
Jeg får heller ikke lov til at lave checkdisk, den melder, at Windows ikke har udelt adgang til de nødvendige filer, hvad pokker betyder det?
Avatar billede gratis Nybegynder
23. september 2004 - 15:31 #6
er det den præsise fejlmelding du for ? , hvis ikke, så skriv den lige i sin fulde ordlyd her :)
Avatar billede brsbrs Nybegynder
27. september 2004 - 12:23 #7
Kontrol af disk kunne ikke udføres, fordi programmet skal have udelt adgang til nogle Windows-filer på disken. Der kan kun opnås adgang til disse filer ved at genstarte Windows. Vil du planlægge, at kontrol af disk skal udføres næste gang, du starter computeren?
Avatar billede brsbrs Nybegynder
27. september 2004 - 12:23 #8
Præcise fejlmelding. Efter jeg sagde ja til den, forsøger den at køre checkdisk hver gang den starter op, men uden succes.
Avatar billede gratis Nybegynder
27. september 2004 - 15:26 #9
ok,for at stoppe checkdisk i at køre hver gang pc'en starter op, Skriv i commandprompt, chkntfs /x c: (udskift drev bogstav med det du vil tjekke)
det udelukker drevet fra standardkontrollen på starttidspunktet.

en reperations ting du kan prøve:. skriv denne commando i promt eller kør , sfc /scannow (bemærk mellemrum mellem sfc og scannow) det scanner for manglende eller beskadiget system filer,du skal ha din cd i drevet,genstart maskinen når det er gjort.
Avatar billede brsbrs Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:47 #10
Jeg har nu fået stoppet checkdisk i at gøre hver dag, og jeg har forsøgt at reperation via cd, men uden succes. Andre gode ideer?
Avatar billede gratis Nybegynder
14. oktober 2004 - 06:31 #11