Avatar billede ye10 Nybegynder
21. september 2004 - 21:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 ADSL forbindelser på en gang?

Jeg har i øjeblikket både et Eicon Diva ADSL modem og en Cisco router installeret. Den ene tilsluttet TDC, den anden Tiscali. Begge kan godt køre seperat, men er de begge i vil computeren kun downloade fra eicon diva modemmet. Er det muligt at få computeren til at indse at der er 2 internet forbindelser og den meget gerne må slå de to 2mbit forbindelser sammen til en 4mbit? :)
Avatar billede kenp Novice
21. september 2004 - 22:54 #1
ja ved at bruge loadbalancing så kan du godt ;) og det kræver enten et styresystem som kan klare det eller en router som kan gøre det.
Avatar billede kenp Novice
21. september 2004 - 22:55 #2
.
Avatar billede ye10 Nybegynder
22. september 2004 - 00:41 #3
Jeg har windows xp professional med service pack2, kan den klare det?
Avatar billede belle Nybegynder
22. september 2004 - 01:06 #4
Følger lige med her da jeg snart får 2 forbindelser og osse godt kunne bruge noget omkring loadbalancing
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
22. september 2004 - 06:16 #5
Her findes der en router som kan klare 4 stk ADSL
http://www.danbit.dk/produkter/2121.phtml
Avatar billede kenp Novice
22. september 2004 - 09:15 #6
Nej XP kan ikke klare det! men det kan win2k advanced server eller win2003 server eller f.eks. den router ravsted henviser til.