Avatar billede rit Nybegynder
25. september 2004 - 23:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Link som lukker browservindue

Er det muligt at lave link som lukker klientens browser-vinduet, på samme måde som når man lukker pop'up vinduer.
Skal fungere på samme måde som x'et i øverste højre hjørne i browseren Explorer. Er det muligt :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. september 2004 - 00:28 #1
Du kan bruge <a href="#" onclick="window.close();return false;">luk vinduet</a>
Prøv evt også med self.close og top.close.

Hvis du vil omgå advarslen "Webstedet prøver på at lukke vnduet.. vil du tillade det?" (eller hvad der nu står), så kan du godt glemme det..

JavaScript kan ikke lukke hovedvinduet (mener jeg at det er) uden brugerens tilladelse.
Avatar billede roenving Novice
26. september 2004 - 01:42 #2
Man kan så tilføje, at M$ så har efterladt en bug ...
Avatar billede rit Nybegynder
26. september 2004 - 01:55 #3
Må jeg så konkludere at det er umuligt :(
Avatar billede roenving Novice
26. september 2004 - 02:04 #4
Medmindre du har tænkt dig at basere dit design på en bug, som allerede er lukket ...
Avatar billede rit Nybegynder
30. september 2004 - 02:08 #5
mit spørgsmål er besvaret med Kommentar af thesurfer og roenving
30 points til hver, hvis jeg får svar, takker og venter :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. september 2004 - 02:36 #6
Ingen points til mig, tak.
Avatar billede roenving Novice
30. september 2004 - 04:38 #7
>>thesurfer

Hvorfor vil du ik' ha' point ?-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. oktober 2004 - 21:50 #8
Jeg ville lade dig få alle pointsne, fordi du ser ud til at mangle nogen :-)
Og fordi det ikke er en egentlig løsningen.. godt nok besvarede jeg spm'et, men det var ikke muligt at løse problemet..

Men OK, jeg smider et svar :-)
Avatar billede roenving Novice
02. oktober 2004 - 00:54 #9
*lol*

-- du besvarer jo netop spørgsmålet fuldt ud ...