Avatar billede running_fast Nybegynder
27. september 2004 - 17:46 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Tutorial Ulead Videostudio 6 SE

Hej,
Jeg har netop købt mig et kort, så jeg kan rode med mine DV film. Ulead VideoStudio 6 SE fulgte med - men en ordentlig manual gjorde desværre ikke.... Er der nogle der kender til en god tutorial et sted - link ?
Avatar billede levich Nybegynder
28. september 2004 - 09:44 #1
Lader til at du kan downloade fra Ulead's egen hjemmeside: http://www.ulead.com/learning/vs.htm
Avatar billede levich Nybegynder
28. september 2004 - 09:44 #2
Ovenstående er til version 7. Her er til version 6, som er den du har: http://www.ulead.com/learning/vs6.htm
Avatar billede running_fast Nybegynder
28. september 2004 - 16:34 #3
Har godt set dem tidligere - havde håbet på at finde noget på print, og ikke video.
Avatar billede running_fast Nybegynder
30. september 2004 - 19:31 #4
Ok,
Jeg har printet manualen, som var med påå cd'en, og den er faktisk det bedste bud!

Levich,
smider halvdelen til dig, som tak for dine links.