Avatar billede rexman Nybegynder
27. september 2004 - 23:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til HP PSC 1110

Hej er der nogle der kan hjælp mig med at få installeret software til denne printer HP PSC 1110. jeg får denne fejl meddelse når jeg for søger at installere den

1.
Fejl under åbning af installationslogfilen. Kontroller at den angivne logfilplacering findes og at du har skriverettigheder til

2.
Msiexec.exe -i aiosw.msi transform=1030s.mst -l*"c:\DOCUME~1\navn\LOKAL~1\Temp\hpomsi_log_s01.txt"

Der opstod en fejl under åbningen af installatioslogfilen. Kontroææer, om at den angivne placering af logfilen findes, og om du kan skrive til den

Jeg har søgt efter filen hpomsi_log_s01.txt men kan ikke finde den på min pc (windows xp)
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. september 2004 - 23:49 #1
har du fulgt install. vejlingen til punkt og prikke, HP kan være svær at installere.

Fjern de drivere der allerede er installere, luk ned og fjern USB stikket fra printeren eller PC'en.
Start computeren, sæt din HP-CD i drevet, følg anvisningerne til du bliver bedt om at lukke computeren, sæt USB stikket på plads og start computeren, så vil WinXP fortælle dig at der er installeret ny hardware (USB stikket).

Nu skulle det hele virke med din printer.
Avatar billede rexman Nybegynder
27. september 2004 - 23:58 #2
Det har jeg prøvet op til flere gang, det du beskriver rexaxes. Det hjælper bare ikke, jeg får bare den samme fejl meddelse hver gang.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. september 2004 - 00:13 #3
ok, så kan jeg ikke hjælpe dig, men kan henvise til HP hvor du sikkert kan få hjælp.
Avatar billede rexman Nybegynder
28. september 2004 - 00:20 #4
Det prøver jeg så igen, men bare pr. mail denne gang, har snakket med dem i dag fra 17.35 til 18.00 så blev forbindelsen bare afbrudt. Kanon Service -(
Avatar billede silentdeb Nybegynder
28. september 2004 - 18:30 #5
Jeg har selv oplevet HP´s support både Printer samt deres computer support. og jeg kan personligt stå inde for at de yder en fantastisk support. virkelig lægger krafter i at gøre et ordentlig stykke arbejde, og tilfredsstille kunden. så jeg ville nok give dem et forsøg mere hvis jeg var dig rexman.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. september 2004 - 18:57 #6
den samme mening har jeg også, servicen er i top hos HP.
Avatar billede mcnally Praktikant
30. september 2004 - 11:32 #7
Jeg syntes HP-supporten er elendig, pånær deres mail support.
Avatar billede rexman Nybegynder
30. september 2004 - 15:00 #8
Efter jeg har modtaget to mail fra hp support som ikke har hjulpet mig en **** med mit problem. Så har jeg nu selv løst problemet, jeg har formateret min harddisk og geninst. windows xp og som det første har jeg nu kunne inst. softwaren til min hp printer uden nogle problemer -)
Avatar billede rexman Nybegynder
30. september 2004 - 15:02 #9
Lukketid -)
Avatar billede mcnally Praktikant
01. oktober 2004 - 11:00 #10
ville have været nemmere at slette temp bib og så slette alt i regedit, men det var bare hvad jeg ville have gjort
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:03 #11
rexman> hvad vil du gøre næste gang der går kage i printeropsætningen?

formatere - installere de gamle programmer påny osv., så ville det have være bedre at finde årsagen til fejlen.
Avatar billede rexman Nybegynder
01. oktober 2004 - 18:36 #12
Så vil nok købe en ny printer og det skal ikke være en hp printer, fordi det er nr. 5 af den her model jeg har. Enten har de ikke kunne printe ordenligt eller har de været defekt når jeg har fået dem byttet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. oktober 2004 - 20:21 #13
ja, det er jo så din påstand, min påstand er at HP er udmærket.
Jeg har på 8 år haft 3 HP, hvoraf 2 var All-In-One maskiner. Den forrige All-in-one kørte upåklageligt i 5 år så var skannerlampen slidt ned.

Så nej, jeg klager ikke ;o)