Avatar billede snigermunken Nybegynder
02. oktober 2004 - 11:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk i WinXP

Jeg har sat mit netværk op så det virker, jeg har dog et problem, min laptop som køre trådløs et sat op til at komme på mit netværk (selvfølgelig) jeg vil gerne havde det sådan at det også komme over på min svigerfars netværk nå jeg er der.

Det troede jeg også var lykkedes for mig, men da jeg kom hjem idag og tændte laptoppen så jeg den gik på min svigerfars net istedet for mig egen.

Problemet er min svigerfars signal kan nås hjemme fra mig af, men det er ikke stærkt nok, så jeg ryger af heletiden.

Og selvfølgelig vil jeg helst havde den ryger på mit ejet net nå jeg er hjemme, og ikke hans.

Hvordan gør man det?
Avatar billede kelvin Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:08 #1
kan du ikk gå ind og deaktiver´hans forbindelse? og aktiver din? inde i netværksforbindelse?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:48 #2
Jo men håbede lidt på det kunne gøres automatisk sådan at mit netværk blev prioteret før hans.
Avatar billede kelvin Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:53 #3
forstår jeg godt, men så er det nok ikke mig du skal spørge.. sorry. Har dog aldrig selv været ude for det.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:55 #4
Det vel heller ikke noget problem normalt, men jeg fanger signalet fra hans netværk hjemme hos mig, men ikke omvent.
Avatar billede kelvin Nybegynder
02. oktober 2004 - 23:02 #5
mærkeligt, prøv at tage dine point tilbage, og lav et nyt indlæg og se om der kommer flere folk til. Måske det kunne hjælpe dig med at få svar..
Avatar billede snigermunken Nybegynder
28. juli 2005 - 14:18 #6
Lukker lige.