Avatar billede klojs Nybegynder
03. oktober 2004 - 02:12 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Film med Bud Spencer

Jeg søger titlen på en film med Bud Spencer og Terence Hill. Den handler om Bud som skal gøre reklame for et marmelade-firma og skal sejle en lang strækning helt alene uden andet end marmeladen.

Terrence Hill flygter fra nogle skurke og gemmer sig i Buds båd. Men Bud opdager ham ikke før de er langt til havs. Jeg havde den fr ca 15 år siden, men forsvandt med eksen i en skilsmisse :-(

Jeg mener den hedder enten
"Fingrene væk fra øen"
eller
"Lige eller ulige"

Det var de to film vi havde. Kan i mon finde filmen på enten vhs eller dvd på nettet hvor jeg evt. kan læse om den. Jeg har set at jeg kan købe den sidste på qxl, men jeg er ikke sikker på at det er den jeg leder efter.

Jeg har kigget på www.spencerhill.de men kan ikke helt finde noget der ligner, og er totalt dum til tysk.
Avatar billede therevelation Nybegynder
03. oktober 2004 - 06:48 #1
det er "fingrene væk fra øen" som du selv siger den er fra 1981.  Den italienske titel er ( Chi trova un amico,
trova un tesoro )

Måske nogen kan finde en dvd eller vhs med de oplysninger...synes ikke jeg fandt noget. Håber det kan hjælpe dig lidt
Avatar billede therevelation Nybegynder
03. oktober 2004 - 07:06 #2
her kan du se en poster fra filmen, så du kan se det er den :)

http://cinema.castlerock.it/poster.php/id=2017

Så vidt jeg kan se kan man købe filmen på selve siden - den er dog italiensk, men den er tilsyneladende genudgivet på dvd, så den må findes derude :o)

kigger lidt videre og ser om jeg kan finde den *s*
Avatar billede therevelation Nybegynder
03. oktober 2004 - 08:36 #3
synes ikke jeg kan finde nogle danske eller engelske ny-udgivelser af den :o(
Avatar billede klojs Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:10 #4
Ja jeg tæmkte det nok revelation.......så å jeg bare prøve at kigge efter den i stedet for.

Ser lige om der kommer nogle bud på hvor jeg kan købe filmen, men du får i hvert fald point.
Avatar billede klojs Nybegynder
09. oktober 2004 - 17:08 #5
Smid et svar revel....så får du point.....
Avatar billede therevelation Nybegynder
09. oktober 2004 - 17:29 #6
:o) fandt du filmen
Avatar billede djmaster Nybegynder
09. oktober 2004 - 17:57 #7
Prøv og gå ind på www.imdb.com og søg på "Chi trova un amico,
trova un tesoro", siden finder filmen til dig, og klikker du på den, er der links til amerikanske og engelske sider hvor du kan købe den fra (Der er oppe i højre hjørne, der kan klikkes på vhs og dvd)
Avatar billede klojs Nybegynder
09. oktober 2004 - 18:08 #8
Kanon dj.....jeg kan forstå at den på engelsk hedder "Who Finds A Friend Finds A Treasure"......nej jeg har ikke købt den endnu, ville først finde ud af hvad den hed hvis jeg skulle falde over den :-)

Du får lov at dele, læg et svar til mig.

Mange tak for hjælpen...
Avatar billede djmaster Nybegynder
09. oktober 2004 - 18:09 #9
super. I øvrigt en super god side imdb