Avatar billede zark- Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:46 Der er 4 kommentarer

hard reset..

Er det nogle der kan fortælle mig hvordan jeg resetter min ipaq 3660??
Avatar billede no_stress Nybegynder
03. oktober 2004 - 12:24 #1
Knap 1,4 (yderst til venstre og yderst til højre) og reset knappen (det lille hul i bunden) Hold inde samtidig i 5 sek. Genstart med alm. reset i bunden.
Avatar billede zark- Nybegynder
03. oktober 2004 - 12:58 #2
Og hvad så hvis det ikke virker??
Avatar billede alj Praktikant
04. oktober 2004 - 12:08 #3
Det skulle det gøre, men du skal holde knapperne nede et stykke tid, samtidig med at du trykker på den alm rest-knap.
mvh
alan
Avatar billede pzycho Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:53 #4
På en iPAQ 3660 sidder der en lille klap i venstre side som skal skubbes til side. Bag den sidder en kontakt som først skubbes til den ene side og så tilbage. Herefter er din ipaq resat...

se evt billede her..
http://upit.frac.dk/upload/ipaq_3660_hardreset.bmp