Avatar billede klojs Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:54 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Hvorfor kan man ikke gå herind

Jeg skal vise en anden denne side, men vedkommende kan ikke gå ind på siden.

http://foto.users.whitehat.dk/qxl/restplader.xls

Hvorfor ikke ? Er det noget med cmodden. Den er sat til at alle skal kunne læse.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 16:57 #1
kan det ikke være fordi han ikke har acces installeret?
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:00 #2
han har ikke Microsoft excel
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 17:01 #3
ja slf det var excel jeg mente :)
Avatar billede klojs Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:11 #4
Nu har jeg testet med en som har både word og excel efter jeg har lagt begge filtyper på, men det lader sig ikke gøre selvom man har programmerne :-(
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 17:18 #5
hvad sker der når de forsøger? hos mig får jeg slf bare muligheden for at downloade filen, slf fordi jeg ikke har excel inde.
Avatar billede klojs Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:25 #6
Både hos den som har excel og den som ikke har, siger den at siden ikke er tilgængelig. I kan se her http://my.qxl.dk/Cafe/MessagesElse.asp?Catg=207&IDM=190141

Jeg har tjekket på 2 pc´er herhjemme med både word og excel fil.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 17:29 #7
underligt, jeg kan sagtens gemme filen, det burde de også ha mulighed for.. nu kan jeg af gode grunde ikke åbne den uden excel så jeg kunne tjekke om den kunne åbnes.
Avatar billede bredker Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:35 #8
jeg kommer direkte ind på excel dokumentet , så her er der ingen problemer
kan være noget i hans firewall der blokker for det
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:49 #9
jeg kan også se det hele
Avatar billede klojs Nybegynder
03. oktober 2004 - 18:35 #10
Ok, tak for jeres hjælp, nu har jeg klaret det på en anden måde, men kunne stadig godt tænke mig at vide hvorfor nogle kan og nogle ikke kan :-(

Jeg kan selv gå lige ind uden at skulle Åbne eller Downloade.

Lader det lige stå åbent lidt endnu.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 19:15 #11
det må som bredker siger være deres firewall eller sikkerhedsindstilinger der lukker af for det.
Avatar billede klojs Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:37 #12
nopsen, ravsted og bredker......læg et svar, så deler i point
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:40 #13
Ok
Avatar billede bredker Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:04 #14
ok , her er et svar
Avatar billede nopsen Ekspert
05. oktober 2004 - 17:32 #15
ok :)
Avatar billede klojs Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:01 #16
Takker for hjælpen