Avatar billede trexy Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webhosting med MS-SQL

Jeg søger et webhotel med MS-SQL (omkring 100 mb)
jeg har fundet følgende: http://azero.dk/salg/webhoteller/firesitepro/
Er det ok?, eller kom med en bedre løsning
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:10 #1
azero har ikke det bedste rygte.  Deres servere fungerer skam fint, men de har (eller ihvertfald har haft) et "problem" med at fakturerer folk flere år efter at man har opsagt sit webhotel.
Avatar billede whenindoubt Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:59 #2
prøv webhosting.dk Jeg ahr fået kanon service, og det er billigere end mange andre steder. aldrig oplevet at det er nede
Avatar billede tech4me Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:44 #3
prøv at se på www.unitspeed.dk dem bruger jeg og er rigtig godt tilfreds med dem.