Avatar billede simonj Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Norton blocker internet?

Det hele startede med at jeg opgraderede fra Windows ME til XP. Så virkede internettet ikke. Så havde jeg en masse virusser (sasser, blaster og bla bla) Så afinstallerede jeg (med meget bøvl) Norton Antivirus og kørte en Stinger.. Så virkede internettet igen! Så installerede jeg Norton Antivirus igen - nu virker internettet ikke! (alm. modem opkaldsforbindelse)

Ret irriterende!! Kender nogen til problemet og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:38 #1
afinstaller lortet, og kør : http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

en gang om ugen/mdr
Avatar billede simonj Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:40 #2
Det er ikke min computer, men det er da lidt trist at vedkomne betaler i dyre domme for Norton når det ikke kan bruges.. er der ikke en løsning?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:45 #3
Er du sikker på det er antivirusen, og ikke norton firewall ?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:48 #4
Umiddelbart vil jeg mene, der skal en ren installation af XP til, før det kommer til at spille 100% (eller hvor meget det nu kan lade sig gøre :oP)

Jeg ved godt, der er mange som har været ganske tilfredse med at opgradere, men personligt er jeg meget imod det - det er, for mit vedommende, utopi at regne med det bare virker.
Avatar billede simonj Nybegynder
14. november 2006 - 12:27 #5
nå-å