Avatar billede sqren Nybegynder
05. oktober 2004 - 10:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver til digital kamera

Hej eksperter,
Jeg sidder og har lidt problemer med at faa mit digital kamera til at virke med Windows 98. Jeg mangler nemlig en driver. Jeg har en cd derhjemme med driver og det hele, men som sagt saa er den derhjemme. Kan i muligvis hjaelpe mig?

Mit kamera er af typen Rollei dcx 400.
Jeg har proevet at kigge pa Rollei's egen hjemmeside, men saa vidt jeg kunne se var der ikke nogen driver til min model.

Paa forhaand mange tak!
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:39 #1
w98 kræver din cd, mendu kan måske klare dig med en demo, se her:
http://www.arcsoft.com/en/support/downloads/demoversion.asp?title=12
Avatar billede sqren Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:50 #2
Jeg tror du har misforstaaet mig. Jeg er ikke interesseret i et fotoprogram. Blot en lille driver der faar mit kamera til at fungere med en Windows 98 pc.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:48 #3
http://rollei.dk/Download.htm Her kan downloades en manual(pdf), og side 37 ser det ud som om w98 kan bruge dette program, det vil vel sige, at programmet bl. a. må indeholde en driver, der kan anvendes.
men ok, det er op til dig at prøve eller ej.
Avatar billede sqren Nybegynder
10. oktober 2004 - 12:40 #4
Sidder desvaerre med et 28k modem der er forbrugsafregnet, saa har ikke den mulighed. Ellers mange tak for dit svar. Jeg har proevet at skrive til Rollei selv, men de svaerer ikke rigtig.. Trist, trist...
Avatar billede sqren Nybegynder
11. oktober 2005 - 21:09 #5
Jeg fik desværre ikke løst problemet, men tak for hjælpen alligevel!