Avatar billede klojs Nybegynder
09. oktober 2004 - 17:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken lufthavn

Er der nogle der ved hvilken lufthavn der her kan være tale om. Personerne på billedet kender jeg ikke, men det ligner afrikanere da de er meget mørke.

Jeg vil i hvert fald tro det er en lufthavn, da der er andre billeder imellem oppe fra en flyver.

http://foto.users.whitehat.dk/Eksperten/lufthavn.jpg
Avatar billede ffn Nybegynder
09. oktober 2004 - 17:11 #1
Kunne godt være Kastrup, men sikker er jeg ikke
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. oktober 2004 - 23:01 #2
Jeg tror ikke det er Kastrup, men er ikke spor sikker.

Jeg har arbejdet derude - dog ikke i terminalerne, og synes ikke jeg kan huske en vinkel, hvor man skulle kunne se ud ad vinduerne og ned på den vej, der går i det nederste vinduesparti. Hele Kastrup er så astfalteret, at der så tæt på terminalerne ikke er enkelte rullebaner, men massiv astfalt.

Men hvor det så skulle være, aner jeg ikke...
Avatar billede klojs Nybegynder
09. oktober 2004 - 23:13 #3
*GG* sikke en opgave jeg har sat folk på herinde. Håbede der var nogle stewardesser eller piloter eller turister som har været der og kan kende den. Måske nogle fra en ambassade....?

Det er fordi jeg har købt et kamera på politiauktion og der sad en film i hvor der var taget 4-5 billder fra en ferie hos noget familie. Det kunne da være sjovt hvis jeg kunne levere de billeder til rette ejermand - anonymt *GGG* men dette billede er et af dem som er taget.

Jeg vil selv gætte på at det er en afrikansk lufhavn :-))
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. oktober 2004 - 11:58 #4
Du kunne jo prøve at lave en forespørgsel til Københavns Lufthavne (Kastrup).

http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Kontakt.htm

Hvor meget de vil gøre ud af at spørge det flyvende personel hos f.eks. SAS, ved jeg ikke, men der er nok større chance for at "møde" nogen der har rejst worldwide, end herinde. Og om ikke andet, kan de formentlig meget meget hurtigt afgøre, om det er Kastrup eller ej.
Avatar billede klojs Nybegynder
15. oktober 2004 - 19:09 #5
Tja jeg tror jeg lukker nu......lader det ligge til jeg gider gøre mere ud af det :-)