Avatar billede mranders Nybegynder
11. oktober 2004 - 13:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med visning af formel editor

Når jeg bruger min formeleditor inde i word er der en masse teng den ikke vil vis.

fx = bliver til " " (mellemrum) og en masse andet går galt, nogen der ved hvordan det kan være?

også inde i mathcad viser den en masse fejl ved ikke om det har noget med hinanden at gøre ?
Avatar billede frostware Nybegynder
17. oktober 2004 - 12:58 #1
er det Equation du bruger i word
Avatar billede mranders Nybegynder
17. oktober 2004 - 13:59 #2
ja det mener jeg det er, det er bare den standard der er i det fra start.

det kunne virke somom den på en eller anden måde bruger en forkert skrifttype der ikke kan finde ud af matematik udtryk, eller måske noget helt andet ?
Avatar billede frostware Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:41 #3
Når du skirver noget i boksen, skal du gå op under Typografi / definer. Derinde skal der står Times New Roman til de 4 første og Symbol til de to næste. De to sidste skal også være times new roman.
Avatar billede mranders Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:02 #4
virker stadig ikke
Avatar billede mranders Nybegynder
19. februar 2005 - 14:55 #5
løste problemet en af mine filer på computeren var forsvundet, tak fordi du prøvede

lukker.