Avatar billede zeiko Nybegynder
28. oktober 2004 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xbox - Download af XBMC (xbox media center)

Hallå folkens

Jeg ville høre om nogen af jer kendte et sted man kunne hente en fuld version af dette dashboard til xbox. Har indtil nu kun fundet source koden. Så ville blive ekstremt glad, hvis nogen af jer kendte et sted man kunne få fat i den.

Håber nogen kan hjælpe mig.

MVH : mikkel
Avatar billede bernie Nybegynder
28. oktober 2004 - 12:09 #1
jeg har det og kan sende det til dig over msn hvis du har det
Avatar billede zeiko Nybegynder
28. oktober 2004 - 12:12 #2
Det må du meget meget gerne
min msn er : excdesign@ofir.dk
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
13. november 2004 - 15:59 #3
I skal lige huske at den er ulovlig at kopiere da den indeholder programmeringsstumper fra Microsoft, da det er lavet med et værktøj Microsoft har lavet !