Avatar billede taamas Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hack halløj

Hej jeg leder efter sådan en siden jeg engang så hvor man trin efter trine lære at hacke html koder. Altså det er bare sådan noget for sjovt noget?

Mener den hedder noget med myfirsthack???

hvad hedder adressen`?
Avatar billede therevelation Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:43 #1
tvivler på du får hjælp til den slags på dette forum...hvis du ikke lukker den her tråd er der nok nogle der gerne vil hjælpe dig med dét ;)
Avatar billede taamas Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:48 #2
Jamen det er ikke ulovligt. Det er bare sådan en for sjov siden der ingen betydning har.. det er bare sådan en prøve for skæg?
Avatar billede arkham Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:20 #3
er et spil der kører på nettet med egen browser osv i et virtuelt univers hvor det går ud på at hacke diverse hjemmesider osv.. finder lige link til dig..
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:23 #4
mener du et spil fordi så kan du sikkert finde noget her:
quiz.ngsec.com/

www.hackquest.de/index.php?newlang=english

agressor.times.lv/try2hack.html

academy.dyndns.org/
www.hackergames.net/index.php
www.try2hack.nl
Avatar billede noden Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:38 #6
Det er bare en hjemmeside hvor man kan finde nogle ledetråde til at komme til næste side. Det er nærmest baer en gætteleg!.. Meget sjov!
Det er noget med at "vis kilde" og se hvad næste adresse er .. osv.. For at komme til sidste side!
Avatar billede arkham Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:06 #7
jeps! var sådan nogle jeg mente.. men er et bestemt der virkelig går i dybden.. men virtuelle nyhhedder osv.. :)
Avatar billede taamas Nybegynder
01. november 2004 - 13:16 #8
Yes sir thomas nj det er try2hack jeg mente :D
Avatar billede taamas Nybegynder
01. november 2004 - 13:16 #9
Vil du evt. have point ? :)
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
01. november 2004 - 15:41 #10
ok, god fornøjelse med spillet :)
Avatar billede taamas Nybegynder
02. november 2004 - 10:09 #11
Tak, men er allerede gået fast :) kan ikke engang finde ud af level 2 ?
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
02. november 2004 - 16:14 #12
kig på src=