Avatar billede vanilla Nybegynder
10. marts 2001 - 00:25 Der er 11 kommentarer

Frys alt!!!

Hey guyz

er der nogen der kan få vb til at fryse alt på skærmen ([alt];[ctrl];[del][startmenuen] o.s.v.)

Venter på svar -=Vanilla=-
Avatar billede ellebaek Nybegynder
10. marts 2001 - 00:49 #1
hvad *biiip* skal du med et sådan script ??
Avatar billede vanilla Nybegynder
10. marts 2001 - 00:53 #2
lockin\' system
Avatar billede ellebaek Nybegynder
10. marts 2001 - 00:55 #3
er det det man kalder fucke andres comper up ?
Avatar billede vanilla Nybegynder
10. marts 2001 - 00:56 #4
nej, men mig og min kammi er ved at lave et system til at børne sikre en com!! såh!
Avatar billede ellebaek Nybegynder
10. marts 2001 - 00:58 #5
hmmn ...
held og lykke så !
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
10. marts 2001 - 01:12 #6
Så bliver det da i hvert fald også børne sikret, så det gør noget... var det ikke nemmere, hvis der bare kom en password-boks op på skærmen?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
10. marts 2001 - 01:15 #7
*lål*
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
10. marts 2001 - 09:55 #8
prøv at hent nogle af disse coder :

http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/BrowseCategoryOrSearchResults.asp?txtCriteria=lock+computer&blnWorldDropDownUsed=TRUE&txtMaxNumberOfEntriesPerPage=10&blnResetAllVariables=TRUE&lngWId=1&optSort=Alphabetical

der er en masse forskellige lock computer\'ere

husk lige at du skal også ændre i c:\\msdos.ini, så man ikke kan vælge F8 under opstart + at du skal lave et system, som så gør at man heller ikke kan indsætte en diskette efter bios.

h2k
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
10. marts 2001 - 09:57 #9
det ser ud til at du skal paste url\'en ind.
Avatar billede nicki Nybegynder
30. april 2001 - 22:27 #10
Børnesikringprogram... den er god med dig, nå hvad pokker, hvis du vil \"overtage\" indholdet af skærmen, og disable diverse genvejstaster så start en \"screensaver\" som jo ikke er en screensaver alligevel.

Option Explicit
Private Declare Function SystemParametersInfo Lib \"user32\" Alias \"SystemParametersInfoA\" (ByVal uAction As Long, ByVal uParam As Long, lpvParam As Any, ByVal fuWinIni As Long) As Long
Private Const SPI_SCREENSAVERRUNNING = 97

\'ved start
Dim Ret As Integer
Dim pOld As Boolean
Ret = SystemParametersInfo(SPI_SCREENSAVERRUNNING, True, pOld, 0)

\'ved slut
Dim Ret As Integer
Dim pOld As Boolean
Ret = SystemParametersInfo(SPI_SCREENSAVERRUNNING, False, pOld, 0)
Avatar billede rasmuss Nybegynder
15. juni 2001 - 12:44 #11
Hej

Lav en løkke:

Do
For n =1 to 4000000
For k =1 to 4000000
Next k
Next n
Loop