Avatar billede x-pander Nybegynder
01. november 2004 - 16:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Strøm på kabinettet?

God eftermiddag.

Jeg har et Thermaltake Highest Xaser III V1000A Super Tower V1000A. Støjen fra mit kabinet går ind i min mic så jeg larmer utroligt meget når jeg sidder på ventrilo. Men så snart jeg rører ved mit kabinet imens jeg snakker, forsvinder noget af støjen, så de andre på ventrilo kan tåle at høre på mig.
Nogen der har en løsning på det? Tak på forhånd.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2004 - 17:12 #1
Den rigtige løsning er at få jordet din strøm, men det koster en del. Et lille trick er at forbinde stel fra kabinettet med f.eks. en radiator (så den jordes den vej), men dette er et dårligt, om end billigt, alternativ til jordet strøm. Går der overgang i din PC bliver radiatoren strømførende
Avatar billede x-pander Nybegynder
01. november 2004 - 17:15 #2
Yep. Det er rigtigt. Jeg vidste det næsten godt. Jeg kunne bare ikke huske hvordan vores lærer på el-skolen fortalte det.

Mange tak for hjælpen, fortsat god aften.
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2004 - 22:13 #3
derudover irer dine rør op, da du trækker strømm i dem, altså kan det blive en dyr løsning i længden, og farlig hvis noget går galt!