Avatar billede ricky Nybegynder
03. november 2004 - 14:46 Der er 6 kommentarer

Replikering mod webhotel - hvordan ?

Jeg har hotel med MSSQL hos azero.dk og har brug for at kunne replikere.

Problemet er at azero.dk bare ikke tilbyder standard MSSQL replikering - hvad gør man så ?

Jeg kan selvfølgelig programmere mig ud af det med nogle hjemmestrikket opdateringsrutiner - men er der nogle der har en bedre løsning ?
Avatar billede arne_v Ekspert
03. november 2004 - 22:43 #1
Hvad vil du have ? En andens hjemmestrikket opdateringsrutine ?
Avatar billede ricky Nybegynder
03. november 2004 - 23:16 #2
Ja :o)

Nej.. det kan være lige meget.. jeg ville nok primært høre om der fandtes en slags standard rutiner som alternativ til standard replikering..
Avatar billede teepee Nybegynder
04. november 2004 - 09:17 #3
Kan du ikke bruge DTS/DTC kan ikke lige huske TBF'eren, den foretager en slags two-phase commit
Avatar billede ricky Nybegynder
04. november 2004 - 10:20 #4
teepee> det bliver du nødt til at forklare lidt nærmere ?
Avatar billede teepee Nybegynder
04. november 2004 - 10:22 #5
Avatar billede ricky Nybegynder
04. november 2004 - 10:48 #6
ok - men problemet er jo netop at azero.dk ikke vil tilbyde at sætte master eller slave replikering op på deres servere - og så kan jeg vel ikke bruge DTS/DTC ?