Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. november 2004 - 22:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende E-mails og problemer med at navigere i menusystemet

Jeg har forsøgt at skære ned på de kategorier jeg abonnerer på, da jeg tidligere fik for mange mails.

Men for ca. 14 dage siden ophørte mailstrømmen helt, på trods af at der oprettes ny spørgsmål i de kategorier jeg abbonerer på, og der skrives kommentarer og svar i de spørgsmål jeg følger med i.

Ikke en mail de sidste 14 dage....

Og så synes jeg ikke rigtig jeg kan navigere ind gennem "Spørgsmålsoversigt" og så ned i underkategorier. Ved valg af Hardware, får jeg en boks med overskriften "kategorier under hardware", indeholdende emnerne "Databaser, Design, Diverse, E-løsninger, Generel IT, Hardware, Internet...." o.s.v

Ved tryk på hardware, kommer den samme side igen....

Nogen idéer? - min cache eller fejl på E.?
Avatar billede exp Juniormester
03. november 2004 - 22:12 #1
Det første skal jeg ikke kunne sige - prøv evt at skifte din mail, og så skifte tilbage igen...

Det andet - fejl på E :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. november 2004 - 22:58 #2
Det er da et forsøg værd - nu får vi se.

Nr. 2. tænkte jeg nok - men følger ikke længere nok med til at se om andre havde fundet den endnu :-)
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
04. november 2004 - 11:30 #3
fejl på IE ?
hvad mener du med fejl på IE ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. november 2004 - 11:44 #4
Hvor skriver vi fejl på IE?

Fejl på E. er en forkortelse for fejl på Eksperten :-)

Men i øvrigt virkede det at skifte mailadresse. Jeg har et alias der sender til den samme som jeg altid bruger, og kører jeg den vej, virker det igen. Jeg har ikke prøvet at rette retur direkte til den oprindelige - det bliver næste skridt....

Jeg lukker her - fejl på E(ksperten:-) kan jeg vist ikke få gjort så meget ved hos mig selv...
Avatar billede Kengun Praktikant
04. november 2004 - 13:00 #5
Hvis du tidlgere brugte en hotmail-epostadresse så kan det være at spamfilteret er sat for "højt".
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. november 2004 - 14:01 #6
Næ - det var nu en ganske almindelig get2net adresse. Spamfilteret blev også tjekket, og så ikke ud til at fejle noget - hvilket er bekræftet af at mit alias jo fint kan forwarde til den samme adresse. Det må simpelthen være registreringen her på E. af adressen, der var gået af fløjten.

Men takker for idéer og forslag.
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
04. november 2004 - 22:44 #7
ok,,, he he,,,, ;-)