Avatar billede inger47 Nybegynder
05. november 2004 - 23:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad er bedstf

hej

jeg har denne side http://www.vinduespoleren.dk
hvor jeg bruger frames, men har svært ved at se formål med at søgemaskinerne finder blot 1frame og ikke hele siden,

vil derfor lave en ny,
men hvad så
jeg har overvejet at lave siden så den hele bliver skiftet ud ved valg af anden "under side"
men det ser selvfølgelig bedre ud med flash styring, men hvordan har søgemaskinerne det med den slags da alt info på siderne jo ligger i txt filer, jeg er lidt rådvild, håber på lidt hjælp da jeg gerne vil have min side lidt op i søgemaskinerne
tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. november 2004 - 23:32 #1
Søgemaskiner her problemer med både flash og frames, det kan dog laves med begge dele sø søgemaskinerne kan indexisere dem, det kræver bare at du ved hvad du gør. Jeg vil måske råde dig til at gribe det lidt anderledes an.

Først bør du spørge dig selv hvad folk vil forvente af en vinduespolerings side. Vil de forvente en højteknologisk side der bruger den seneste standarder den nyeste teknik, eller vil de forvente at deres vinduespudser ved noget om rigtige vinduer (i modsætning til windows) og så kan give dem noget sobert information..

Jeg ville gøre følgende.

lave min søgeordsanalyse ordentligt, så jeg kan optimere til de ord derfaktisk søges på.
Lave mine sider simple men pæne og ordentlige og optimeret til de ord det kan betale sig at gå efter
Positionere mine sider så de ligger ordentligt får de vigtige søgeord
Avatar billede inger47 Nybegynder
05. november 2004 - 23:38 #2
så du ville lave den så når man vælger en "underside" loader hele siden
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. november 2004 - 23:44 #3
Ja, husk hvad formålet er med at lave siden. Ikke at vise at du mestre web teknologiens finere detaljer, men at skaffe kunder i butikken
Avatar billede inger47 Nybegynder
05. november 2004 - 23:44 #4
tak
Avatar billede merenuser Nybegynder
07. november 2004 - 01:00 #5
Jeg har ingen forstand på den teknikske side af sagen. Men jeg forventer altså, at når man åbner til en underkategori, så forbliver den åben, indtil man trykker på en ny overkategori. Som det er nu, giver det en masse ekstra tryk, hvis man gerne vil se det hele. Og samtidig kan man også miste overblikket til, hvilken overkategori man lige nu befinder sig på.

Derudover vil jeg da tilslutte mig det synspunkt, at det er vinduespolering og ikke den bedste teknologi det handler om. Men brug en stavekontrol. For stavefejl kan have en evne til at se meget uprofesionelt ud, på en ellers god hjemmeside. MVH.