Avatar billede kornfreak Nybegynder
07. november 2004 - 09:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dødt geforce fx 5900?

Jeg har et geforce fx 5900, for en måneds tid siden rodede jeg lidt med køleren for at se om den nemt kunne pilles af og erstattes.

Det resulterede i køleren sad en lille bitte smule løst, men havde hele tiden kontakt til GPU.

Nu når jeg starter windows med kortet i, virker det fint, men ligeså snart jeg installerer nvidia driverne (ligemeget hvilke) går skærmen i sort, der er en cursor (der ik blinker), og det er alt.

Er kortet brændt af? .. hvorfor virker det så fint i VGA mode (uden drivere)?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. november 2004 - 10:22 #1
Det lyder som om du ikke har installeret chipset drivere. Prøv lige at smide cd'en der fulgte med til bundkortet i, og se om ikke den så installerer en chipset eller agp-driver.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
07. november 2004 - 10:27 #2
De er installeret, det er et nforce 2 board. Jeg har et radeon 9800 pro der kører smukt i maskinen, så er 99% sikker på det er det geforce den er gal med.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
07. november 2004 - 13:17 #3
Jeg prøvede en frisk install af windows på en anden disk, nu kører kortet sgu :D kunne spille Gun metal uden problemer, så lukker.

Tak for hjælpen anyways :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. november 2004 - 13:29 #4
Velbekomme og godt det lykkedes :)