Avatar billede godtsaa Nybegynder
12. november 2004 - 11:22 Der er 4 kommentarer

SD/MMC og Flashram

Hvad er foreskellen på SD/MMC og flashram. Og kan jeg bruge flasram-kort til udvidelse af hukommelsen i en Mio 168 ?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 11:29 #1
Ja først og fremmest er de jo fysisk forskellige i størrelse og antal ben.

Og ja, du kan udvide hukommelsen med enten SD (Secure Digital) eller MMC (MultiMediaCard)
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 11:29 #2
Iøvrigt er der en fin test af den på http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=3263
Avatar billede godtsaa Nybegynder
12. november 2004 - 11:41 #3
Ok, men jeg har et ram-kort til et digital-kamera, og jeg har lidt svært ved at gennemskue om det den samme type der bruges i en PDA. Jeg har også en PDA, men desværre er den ude at køre turné, så jeg har ikke mulighed for at afprøve det fysisk.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 13:48 #4
Så længe det er den rigtige type er det ligegyldigt om det sidder i et kamera, en pda eller en mobiltelefon.

Læs lidt mere om typerne her http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/013_01-11-03_Flashram/