Avatar billede mfalck Praktikant
13. november 2004 - 13:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TDC Digital Signatur og Weblogic 8.1

Er der nogen som har prøvet at håndtere en TDC Digital Signatur som Authentikeringsmekanisme under Weblogic 8.1?

Mit problem er at jeg skal håndtere en TDC Digital Signatur, hvilket jeg mener er en X509 Certificate Chain og ikke bare en X509 (jeg har jo ikke den private nøgle). Så vidt jeg kan læse ud af dokumentationen på dev2dev så kræver det at jeg laver en Custom Identity Assertion, men jeg ved ikke om det kan gøres lettere ?
Avatar billede mfalck Praktikant
02. december 2004 - 10:01 #1
lukker
Avatar billede mfalck Praktikant
13. januar 2005 - 09:24 #2
lukker