Avatar billede elkrog Nybegynder
16. november 2004 - 15:13 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Grafikkortkøler, blæser, hvilken vej?

Hej Eksperter

Jeg har købt en Arctic Cooler ATI Silencer 1 til mit grafikkort:
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=36

Hvilken vej skal blæseren køre?

Skal den suge luften ind ved blæseren og ud den anden vej,
eller skal den suge luften ind ad modsatte ende af blæseren og ud ved blæseren?

Er der nogen som ved det?
Avatar billede levich Nybegynder
16. november 2004 - 15:17 #1
Den tager kold luft fra omgivelserne som den blæser ned på grafikkortet ud videre ud af halen.
Avatar billede hozz Nybegynder
16. november 2004 - 15:18 #2
Suge ind, og blæse luften ud af kabinnettet. Du må egentlig selv om det, men dette giver den bedste køling.
Avatar billede levich Nybegynder
16. november 2004 - 15:18 #3